Reklamace, vrácení zboží, výměna zboží

Reklamace

 

Záruku na zboží je poskytována v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu 2 let. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka je poskytována na chyby vzniklé při výrobě a výrobní vady, které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

Záruka se nevztahuje na:

  • mechanická poškození
  • nesprávné použití
  • vystavení zboží nadměrným rázům, váze a úderům, žáru a vlhku
  • nadměrné opotřebení a úmyslné poničení zboží
  • neodborný servis

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

Místo uplatnění reklamace

V případě závady nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace hlavní provozovna prodejce na adrese: Lionsport.cz – e-shop, Třída Svornosti 916/35, 77900 Olomouc.

Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku.

V případě reklamací nás můžete kontaktovat:

reklamace@lionsport.cz
Telefon: +420 607 007 433

Způsob uplatnění reklamace

Při vzniku první vady je nutné poškozený výrobek okamžitě přestat používat, zabalit a kompletní doručit na naši adresu v co nejkratší době. K zasílané reklamaci přilože kopii dokladu o zaplacení (faktura, paragon), řádně vypněný formulář pro reklamaci (včeteně kontaktního e-mailu), který mimo jiné musí obsahovat i přesný popis závady. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamované zboží vrátit zákazníkovi k doplnění.

Po obdržení reklamovaného zboží zašle prodávající na email kupujícího potvrzení o převzetí reklamace (reklamační protokol) a to nejpozději do 48 hodin od obdržení reklamace. 

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci nebo, týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě věc řádně užívat.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit. V tomto má kupující nárok požadovat proplacení prokazatelných přepravních nákladů spojených se zasláním reklamace. 

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o tom, kdy právo uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Při ukončení reklamačního řízení, bude kupujícímu zaslán protokol o ukončení reklamačního řízení, včetně způsobu jeho vyřízení. 

Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní.

Reklamace dopravy

Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste co nejdříve, nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky. Tuto reklamaci nám sdělte (nejlépe mailem) a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.

Doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží.

Ze zákona má spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímže se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Reklamační řád dle NOZ platný od 1.1.2017

Vrácení zboží v zákonné lhůtě

 

Zboží zakoupené on-line přes e-shop lionsport.cz, můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.

Zboží, které vracíte, by mělo být nepoškozené a neopotřebené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 20% z vracené částky.

Při vrácení celého obsahu v balíčku, vám samozřejmě vracíme celou částku.
Nezapomeňte do balíku přidat vyplněný vratkový formulář a společně zaslat na adresu e-shopu: Lionsport.cz – e-shop, Třída Svornosti 916/35, 77900 Olomouc.

VRATKOVÝ FORMULÁŘ

Výměna zboží

 

Zboží zakoupené on-line přes e-shop lionsport.cz není problém vyměnit za jiný kus do 30 dní od doručení. Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit vratkový formulář a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem.

Pokud si přejete jinou velikost či barvu, je to snadné. Ověřte si dostupnost zboží na e-shopu. V případě, že zboží s požadovanými parametry nenajdete online, nemáme jej již bohužel k dispozici.

TIP: Pokud se nemůžete rozhodnout mezi dvěma velikostmi, neváhejte a objednejte si na zkoušku klidně obě dvě. Tu, která vám nebude, můžete do 14 dnů zdarma vrátit.

FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ

x (x)