Reklamace

Záruku na zboží je poskytována v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu 2 let. Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruka je poskytována na chyby vzniklé při výrobě a výrobní vady, které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.

Zboží, které vracíte, by mělo být nepoškozené a neopotřebené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 20% z vracené částky.

Zboží či velikost vyměňujeme, postup je stejný jako při vrácení. Vyplňte prosím v návratovovém formuláři výměnu.

Při vrácení celého obsahu v balíčku, vám samozřemě vracíme celou částku.

Nezapomeňte do balíku přidat vyplněný vratkový formulář, který si můžete stáhnout právě zde.

Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci - DOC Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci - PDF

Jak postupovat?

1) Vrácení zboží na výdejním místě při osobním odběru

Není nic jednoduššího, než si zboží objednat na výdejní místo, vyzkoušet si ho a případně ho tam rovnou nechat nebo si odebrat pouze část objednávky.

Na výdejním místě nevracíme peníze hotově, výdejní místo nevyřizuje vyměnu velikostí a vrácení zboží!

2) Vrácení zboží poštou

Jednoduše vyplňte vratkový formulář, který si stáhnete na této stránce a nepoužité zboží v původním stavu se všemi visačkami nám pošlete zpět na adresu:

ESHOP – Lionsport.cz
Třída Svornosti 916/35
Olomouc, 779 00


Dopravu zboží k reklamaci hradí zákazník. 
Ze zákona má spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná.

Reklamace dopravy

Pokud jste zboží převzali (vychází se z podpisu dokumentu o převzetí zásilky od přepravce) máme za to, že zboží bylo v pořádku doručeno. Pokud tomu tak nebylo, reklamaci poškození zboží během dopravy nám nahlaste co nejdříve, nejlépe do 3 dnů od podloženého převzetí zásilky. Tuto reklamaci nám sdělte (nejlépe mailem) a informujte přepravce, který tuto reklamaci vyřizuje.

Doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. V případě zaslání postupujte podle instrukcí v bodě "Způsob uplatnění reklamace" reklamačního řádu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží.

V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno poštou a dopravu hradí prodávající.

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?

Částku vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne přijetí vratky. Ponechte si podací lístek pro kontrolu, zda-li zboží dorazilo zpět k nám. Kontrolovat můžete na stránce přepravce tzn. Česká pošta - sledování zásilek nebo PPL - sledování zásilky.

Potřebujete zboží vyměnit?

Ano, zboží není problém vyměnit za jiný kus. Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit vratkový formulář a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem.

Pokud si přejete jinou velikost či barvu, je to snadné. Ověřte si dostupnost zboží na e-shopu. V případě, že zboží s požadovanými parametry nenajdete online, nemáme jej již bohužel k dispozici.

TIP: Pokud se nemůžete rozhodnout mezi dvěma velikostmi, neváhejte a objednejte si na zkoušku klidně obě dvě. Tu, která vám nebude, můžete do 14 dnů zdarma vrátit (viz. výše).

Reklamace

Reklamační řád platný pro zboží zakoupené do 31. 12. 2013 (včetně).

Reklamační řád dle NOZ platný od 1.1.2014

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 607 007 433) nebo e-mailem reklamace@lionsport.cz) a zároveň zašlete zboží na adresu:

ESHOP – Lionsport.cz
Třída Svornosti 916/35
Olomouc, 779 00

V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a vyplněný reklamační formulář s důvodem reklamace.

Po obdržení reklamovaného zboží zašle prodávající na email kupujícího potvrzení o převzetí reklamace (reklamační protokol) a to nejpozději do 48 hodin od obdržení reklamace. Po odborném posouzení vzniklé vady (nejpozději do 14 dnů po obdržení reklamace) bude kupující informován zbůsobu a lhůtě vzřízení reklamace. 

Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 kalendářních dnů, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji – 95% reklamací vyřídíme do 20 kalendářních dnů od přijetí zboží.

V případě nejasností se neváhejte obrátit na naše Centrum zákaznické podpory:

+420 725 888 008
info@lionsport.cz

lion sport na sociálních sítích