Časté dotazy

Před objednávkou

Mohu si zboží vyzvednout osobně na některé z prodejen?

Ano, stačí při objednávce zvolit osobní odběr, který je samozřejmě zdarma. K dispozici jsou vám značkové prodejny adidas po celé ČR. Rádi vás uvidíme!

Mohu zboží vyměnit, pokud mi nebude vyhovovat velikost?

Ano, vyměníme vám jakýkoliv model z objednávky, a to zdarma - to znamená, že vám nové zboží pošleme na vlastní náklady. Až v případě opakované výměny (druhé, třetí...) je tento proces zpoplatněn cenou dopravy, která činí 99 Kč. Abyste riziko výměny snížili na minimum, pečlivě se změřte podle velikostních tabulek.

Kolik mě bude stát doprava?

Doručení a balné vaší objednávky Vás bude stát 99 korun od všech dopravců, které nabízíme. Ale u osobního odběru objednávky na všech prodejnách je dopravné zdarma. Kompletní ceník dopravy najdete na stránce Doprava a platba.

Jak mohu zboží zaplatit?

Zaplatit u nás můžete všemi myslitelnými metodami, jak se můžete předsvědčit na stránce Doprava a platba.

Po objednávce

Kdy mi doručíte objednané zboží?

Vyřízení objednávky trvá celkem 3-5 dnů v závislosti na typu platby. Stav své objednávky uvidíte, pokud se přihlásíte ke svému účtu a přejdete do Přehledu objednávek. Pokud nejste registrováni, kontaktujte nás.

Zboží mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?

  • Samozřejmě, je to vaše zákonné právo. Nepoškozené zboží můžete vrátit ve 14denní lhůtě bez udání důvodu na adresu Lion SPort s.r.o., Třída Svornosti 35, 779 00 Olomouc. Nezapomeňte prosím přiložit kopii faktury.
  • Pro snažší a rychlejší vyřízení vrácení / výměny či reklamaci prosím použijte formuláře, ke stažení zde:

Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci - DOC Formulář pro vrácení / výměnu / reklamaci - PDF

Kdy mohu očekávat vrácení peněz, pokud vrátím zboží ve 14denní lhůtě?

Zákonem stanovená lhůta činí 30 dnů od přijetí vaší vrácené objednávky, my se však snažíme peníze vrátit co nejdříve. Obvykle to stihneme do 10 pracovních dnů.

Zboží není v pořádku, jak ho mohu reklamovat a jak dlouho to bude trvat?

Jsou dva způsoby, kterými u nás můžete reklamovat:

  • Zboží můžete (spolu s fakturou) zaslat na adresu Lion Sport s.r.o. - reklamační oddělení, Třída Svornosti 1085/6, 779 00 olomouc. Přidejte i popis vady a kontakt na sebe. Nejjistější cestou je doporučená zásilka nebo zásilka s dodejkou.
  • Zboží můžete reklamovat také osobně na některé z našich prodejen. Ani tady prosím nezapomeňte na fakturu.

Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace činí max. 30 dnů, vždy se však snažíme být rychlejší.

Nakupuji u vás často, mám nárok na slevu?

Věrných zákazníků si vážíme a máme pro ně připravený věrnostní program, podívejte se.

lion sport na sociálních sítích